Alla inlägg den 4 februari 2010

Av mybutterfly - 4 februari 2010 16:31

Dagen böjade med att jag gick upp halv 6.

Då började jag äta frukost, den bestod av laktos mjölk med kellogs och mackor.

När jag ätit klart gick jag upp och väckte Malin(syster) och Rebecka(min systers kompis)som sov över hos oss).

De sov som björnar i ide  

Sen gjorde jag iordning mig,borstade tänder och hår och satte på mig kläderna.

Sen gick jag till skolan.

Där var det ju förstås snöbollskrig!

Jag hatar det!

Killarna är ju galna som gillar det.


Sen kom jag hem och gjorde läxorna och år mellis  

Idag ska min syssling komma som är tre år(tror jag)och fira mig för jag fyllde år i fredags!

Så jag gör sallad nu.Bara vanlig med tomater och sallad.

Den ska vara till tacopajen.

Sen blir det jordgubbstårta  


Hare bra//mig!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Butterfly


Skapa flashcards