Alla inlägg den 23 mars 2010

Av mybutterfly - 23 mars 2010 15:25

Hej förlåt att jag inte har skrivit på en månad eller typ så.


Idag ska jag packa till att vi ska åka till säfsen på torsdag!

Imorgon ska vi hyra skidor och köpa godis!


Sen ska jag göra läxor:)

 Här kommer en bild på säfsens backar  

  Jag har åkt specialen:)

Det kandke inte är så stort för de som har åkt i hela sitt liv men jag har bara åkt en gång!


Jag har börjat på en jätte bra bok som heter Vilddjuret vaknar.Den handlar om Agata som ska åka på semester med sin pappa och sin dumma låtsas mamma.

Agatas riktiga mamma har dött i en sjukdom.

Men iallafall så händer jätte konstiga saker på semestern som her med hennes mamma att göra t.ex när Agata ska hälsa på sin mamma på kyrkogården så kommer en pojke fram till henne och säger:Alice(mamman)var en betydelse full person som gjorde mycket gott.Inte för att jag minns själv men min mamma har berättat.Visst är du en av oss? Vva? svarade Agata förvirrat.

Äh strunta i det jag ville bara säga att vi är många som sörjer din mor.Hon var en av de skickligaste och mest segerrika hamnskiftare som levat.Sa pojken.


Sen försvinner han.

På semestern försöker Agata hitta vad Hamnskiftare betyder...

Lite bra värkar den väl?

  SES//Mig  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Butterfly


Ovido - Quiz & Flashcards